Výzvy realitného trhu pre rok 2019, ktoré som opísal v predchádzajúcom článku, budú v porovnaní s rokmi predtým najviac pociťovať developeri, ale aj individuálni vlastníci nehnuteľností v a pri hlavnom meste Bratislave, ktorí si za posledné roky od konca finančnej krizy v rokoch 2012-2013 už tak trochu „navykli“ na trhovú dynamiku a pomerne dobrú predajnosť realít – a dnešná situácia ich zastihla nepripravených .

Problém, ako už bolo v predmetnom článku spomenuté, vidím v prevahe ponuky nad dopytom realít, spôsobený vonkajšími makroekonomickými faktormi. Tento problém bude citeľný aj v hlavnom meste. Podstatná väčšina predávajúcich bude teda stále počítať s pokračovaním dynamiky vývoja cien nehnuteľností takým, na aký boli zvyknutí doteraz. To znamená, cenu svojej nehnuteľnosti budú naďalej navyšovať (oproti predchádzajúcemu roku v danom type a lokalite), a to pri rovnakom tempe rastu ako tomu bolo v rokoch predchádzajúcich. Znížený počet reálnych, serióznych záujemcov o nehnuteľnosti však bude mať za následok, že kupujúci budú mať k dispozícii celú paletu podobných nehnuteľností – no a zákonite si budú vyberať len tie, ktoré ich zaujmú najviac.

V praxi sa predávajúci týchto realít často stretne so situáciou, že ak “vyhodí” svoju nehnuteľnosť na trh uverejnením na jednom či viacerých realitných portáloch s fotografiami nafotenými cez mobil (najčastejší spôsob predaja individuálnych vlastníkov nehnuteľností) – tak sa kupec jednoducho neozve. Alebo sa ozve len jeden či zopár, aj to po veľmi dlhom čase. Predaj sa tak môže výrazne natiahnuť v čase – alebo dokonca nezrealizovať vôbec.

Práve do tohto scenára vstupujú realitní partneri 3D Real Estate Slovakia s osvedčeným, perfektne vypracovaným know-how ako Vašu nehnuteľnosť predať aj pri opadnutom dopyte a záujme kupujúcich. Sme tu pre Vás – ako jedna z mála bratislavských realitných kancelárií, ktorá Vám dokáže ponúknuť tak široký záber služieb, v kontexte výrazného osobného záujmu, profesionality a celkového nasadenia pri predaji, od prvého až po posledné stretnutie.

Vašu nehnuteľnosť ZVIDITEĽNÍME maximálnym možným spôsobom, a to nielen vďaka špičkovým 3D prezentáciám od spoločnosti Matterport, ale aj vďaka celej škále ďalších podporných prostriedkov, akými sú profesionálne fotografie (nevyhnutnosť), imersívna a veľkoplošná obrazová prezentácia Vašej nehnuteľnosti na webovom sídle našej spoločnosti, jej umiestnenie na takmer 100! realitných portáloch a projektoch doma aj v zahraničí, silná a širokospektrálna internetová reklama vo forme platených umiestnení vo vyhľadávačoch či na najnavštevovanejších sociálnych sieťach, v prípade dohody aj bannerová reklama priamo na nehnuteľnosti, vytvorenie profesionálneho sprievodného videa, či dokonca reklama v rádiách, časopisoch, alebo TV. Nehovoriac už o (úplne samozrejmej) forme ponuky Vašej reality našim rozširujúcim sa obchodným kontaktom doma aj v zahraničí, ako aj priamemu marketingu viac ako 200.000 firemným klientom z celého územia SR, no predovšetkým z Bratislavy a jej okolia.

Naše rokmi overené know-how, zabezpečujúce predaj Vašich realít doslova vo formáte “Full Service” (od A po Z) pre Vás znamená odbremenenie od stresu a “nevyspytateľnosti” realitného trhu v jeho nových, zmenených podmienkach v roku 2019. Jednoducho predaj Vášho bytu, domu, vily, pozemku alebo budovy či inej nehnuteľnosti prenechajte nám – a my Vám vieme garantovať, že jej predaj zoberieme vážne, zoberieme osobne, a urobíme pre jej predaj absolútne maximum. Zároveň tak zvyšujeme pravdepodobnosť oslovenia Vášho kupca až k jej hornej hranici – pri prevahe ponuky nad dopytom na trhu (situácia pre rok 2019) si kupujúci bude vyberať TIE reality, ktoré ho zaujmú a oslovia už na prvý pohľad, no a ktoré samozrejme budú mediálne umiestnené presne tam, kde ich hľadá a očakáva.

NAŠA VÝHODA OPROTI “BEŽNÝM REALITKÁM”: Mimo iných benefitov máme – na rozdiel od bežnej realitnej kancelárie – naviac aj výhodu ultra-realistických 3D obhliadok svetovej špičky v tomto segmente (Matterport), ktoré však chápeme len ako absolútnu TOP čerešničku na torte aplikovaného marketingového mixu, opísaného vyššie. Tieto pre Vás zároveň znamenajú PODSTATNE menej časového inputu do celého predajného procesu, v dôsledku skutočnosti, že Vaša nehnuteľnosť je digitálne zachytená v priestore, plnej kvalite a farbe takým spôsobom, že kupujúci si ju bez problémov a aj opakovane obhliadne doma, v kancelárii alebo kdekoľvek inde na akomkoľvek digitálnom koncovom zariadení – a na fyzickú obhliadku už príde “na istotu”, s vážnym záujmom kúpiť vo väčšine prípadov aj dotiahnutým až po podpis kúpnej zmluvy, zloženie zálohy, návštevu katastra a zaplatenie kúpnej ceny.